Good morning, children! How are you?
It's spring. It's April, 07. It's Thursday. It's warm (тепло), windy (вітряно) and sunny (сонячно).
Сьогодні ми будемо обговорювати наші щоденні справи, ставити питання та відповідати на них, попрацюємо з годинником.
1. Знайомимось з новими словами та уписуємо їх у словник.
get up |
[gɛt ʌp] |
вставати |
go to school |
[gəʊ tuː skuːl] |
іти до школи |
go home |
[gəʊ həʊm] |
іти додому |
go to bed |
[gəʊ tuː bɛd] |
лягати спати |
time |
[taɪm] |
час |
What time…? |
[wɒt taɪm] |
О котрій годині…? |
2. Працюємо за підручником на сторінках 80-81. Подивіться роз'яснювальне відео, повторюйте за диктором.
3. Працюємо у зошиті на сторінці 62.
Вправа 1. Ви можете побачити 6 годинників, але тільки на першому показаний час. Прочитайте фрази під годинником, перекладіть українською та олівцем намалюйте стрілочки на годиннику: довга стрілка для хвилин, коротка - для годин.
Вправа 2. Олівцями різного кольору з'єднайте годинник з фразою, утворить речення за зразком:
I go home at three o'clock.
( at ставимо перед зазначенням часу!)
Надсилайте фото словника та зошита на електронну адресу ksena5552010@gmail.com або на Viber на 066 523 09 04.
Goodbye!
Немає коментарів:
Дописати коментар