Шукати в цьому блозі

неділя, 3 квітня 2022 р.

04/04/2022 Мої улюблені герої. Фонікси. Звуки [əʊ] та [aʊ].

                                                                                 4-В клас

Good morning, children! How are you?

It's spring. It's Аpril, 4. It's Monday. It's warm , windy (вітряно) and sunny (сонячно).

 Ми  продовжуємо працювати над темою "That's amazing!" - "Це дивовижно!". 

Сьогодні ми будемо відпрацьовувати читання буквосполучення ow, яке в англійській мові може вимовлятися по-різному: як [əʊ] та [].

Метод фоніксів (звуко-буквений метод) – допомагає учням розпізнавати буквено-звукові та звуко-буквені зв’язки. Учням пропонуються вправи, як знайти та показати літеру, що відповідає вимовленому звуку; прочитати букву в різних позиціях у слові, розпізнавати звуки в усному та писемному мовленні. 

1. Познайомтеся з новими фразами та упишіть їх у словник.

slow

[sləʊ]

повільний

pillow

[ˈpɪləʊ]

подушка

cow

[k]

корова

town

[tn]

місто

bowl

[bəʊl]

миска

owl

[l]

сова

window

[ˈwɪndəʊ]

вікно

throw

[θrəʊ]

кидати

down

[dn]

вниз


2. Працюємо за підручником на сторінках 82. Прослухайте диктора, прочитайте слова та вірш самостійно вголос. Знайдіть слова у вірші, в яких ow  вимовляється як [əʊта [].


3. Виконаємо завдання  у зошиті на друкованій основі на сторінці 55.

Вправа 1. Подивись на малюнок, згадай це слово англійською, з'єднай частини слова та упиши їн на рядочку.
Вправа 2. Подані слова розподіли на 2 стовпчики, у яких ow  вимовляється як [əʊта [].
Надсилайте фото словника та зошита на електронну адресу ksena5552010@gmail.com або на Viber на 066 523 09 04.

Goodbye! 



Немає коментарів:

Дописати коментар