Шукати в цьому блозі

вівторок, 9 листопада 2021 р.

(10.11.2021) Я, моя родина та мої друзі. Це моя сім'я.

Good morning, boys and girls!

 Сьогодні ми розпочинаємо новий розділ "Home and family", присвячений  рідному дому та родині.

Запишіть ці слова у ваш словник (Vocabulary) :

home    |həʊm|  рідний дім    

family   |ˈfæməlɪ|  родина, сім

1. Працюємо за підручником на ст.28. Передивіться відео декілька разів. Повторюйте за диктором.

2. Запишіть нові слова до словника (Vocabulary).

mother     |ˈmʌðə|      мати
father       |ˈfɑːðə|       батько
sister       |ˈsɪstə|        сестра
brother    |ˈbrʌðə|     брат

3. Працюємо у зошитах на друкованій основі   (Workbook) на ст.22

Вправа 1. Намалюй своїх членів родини та підпиши, хто матуся, хто тато, а хто сестра чи брат англійською мовою. Користуйся своїм словником.

Вправа 2. Перепиши.

I love my family. 

Українською це перекладається як "Я люблю свою родину".

Надсилайте фото словника та зошита на електронну адресу ksena5552010@gmail.com або на Viber на 066 523 09 04.

Goodbye! Be healthy!

Немає коментарів:

Дописати коментар